כך הפך בלוק עץ עם תמונה לטרנד לוהט

תמונה על בלוק עץ בלוקסי

אחד הדברים שכולנו חוששים מהם הוא הצורך לבחור מתנה לאדם שאנחנו אוהבים. זה לא משנה אם מדובר על מתנה לבן או לבת הזוג, לחבר או לקולגה, ליום הולדת או לבר מצווה, לחתונה או ליום נישואין, תמיד תהליך הבחירה של המתנה יהיה מייגע ומתיש. אמנם, ישנם כמה דברים מסוימים שעליהם אפשר להגיד שכל אחד ישמח לקבל. למשל, דברים שמשדרגים את המראה של הבית והופכים אותו למעוצב יפה יותר, בטח כאשר מדובר על מתנות עם ערך סנטימנטלי – כמעט כולם ישמחו לקבל. אחת המתנות הפופולריות שהפכו להיות טרנד של ממש בימים אלו היא תמונה המודפסת על גבי בלוק עץ.

מהי תמונה על בלוק עץ והיכן רוכשים אותו?

תמונה על בלוק עץ הוא בלוק שאותו ניתן להזמין בגודל שרוצים ועליו מדפיסים תמונה לפי בחירת הלקוח. השילוב המדהים שבין תמונה מיוחדת לבין הדפסה מעוצבת על גבי עץ הופך את המתנה למיוחדת ומרגשת, ולמשהו שאין אחד שלא ישמח לקבל. חשוב לשים לב שאתם בוחרים במקום המדפיס את התמונה ישירות על גבי העץ ולא בהדבקה של תמונה על גבי העץ. בהדפסה ישירה התמונה יוצאת באיכות טובה הרבה יותר, היא נהפכת להיות חלק בלתי נפרד מבלוק העץ ומקבלת את טקסטורות העץ. כמו כן, כאשר מדובר על תמונה שמוטבעת על גבי לוח העץ היא תחזיק מעמד לאורך זמן ואורך החיים שלה יהיה גדול יותר.

הדפסת תמונות על בלוק עץ בהתאמה אישית 

מטבע הדברים, יש תמונות שמתאימות להדפסה בגדול ויש תמונות שמתאימות להדפסה בגודל קטן יותר. תמונה שאתם רוצים להדפיס על גבי בלוק עץ גדול, חשוב מאוד לוודא שהיא באיכות גבוהה כדי שתצא באיכות טובה גם בהדפסה. בכל מקרה, גם כאשר מדובר על בלוק עץ קטן יותר כדאי לבחור בתמונה איכותית משום שככל שהתמונה שתשלחו תהיה איכותית וברורה יותר, כך היא תודפס בצורה טובה וברורה יותר על גבי בלוק העץ. אם אין לכם תמונה איכותית או שאתם רוצים להדפיס דווקא תמונה שיצאה באיכות לא משהו, ניתן לנסות ולהגביר את חדות התמונה באמצעות כלי בינה מלאכותית הקיימים באינטרנט או בעזרתו של איש מקצוע בתחום העיצוב הגרפי שיעשה את התמונה איכותית יותר תמורת תשלום שלא אמור להיות גבוה במיוחד. 

הדפסה של איור על גבי בלוק עץ

דרך מקורית אף יותר להפתיע את יקירכם היא להפוך תמונה שלכם או שלו לאיור, להדפיס אותה על גבי בלוק עץ ולהעניק לו אותה בתור מתנה מיוחדת ומפתיעה. כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית להדפסת בלוק העץ, ניתן לקבל עזרה מאנשי החברה כדי להפוך תמונה מסוימת לאיור, כך שלא תצטרכו לשלם לבעל מקצוע נוסף כדי שיעשה עבורכם את העבודה. 

בלוקסי – הדפסת תמונות על עץ באיכות הגבוהה ביותר

אם גם אתם נמצאים לפני אחד מהאירועים המחייבים אתכם להביא מתנה או סתם החלטתם להפתיע את בן או בת הזוג שלכם או כל אחד אחר – אתם בטח מחפשים מקום מקצועי עבור הדפסת תמונות על עץ. בלוקסי הינה חברה מקצועית עבור הדפסת תמונות על גבי עץ, והיא מאפשרת הדפסה בהתאמה אישית של תמונות ומציעה לכל אחד להצטרף לטרנד של הדפסת תמונות על עץ. בעזרת ממשק ידידותי, מתקדם ופשוט תוכלו לשלוח אלינו את התמונה, לבחור את הגודל הרצוי ולקבל את ההדפסה האיכותית ביותר. כמו כן, אם אתם רוצים להפוך את התמונה לאיור, אנשי המקצוע שלנו ישמחו לבצע זאת ולאפשר לכם להעניק ליקירכם את המתנה המושלמת ביותר.

5/5 - (1 vote)