מתנה למנהל שעוזב – הערכה ואהבה היא המתנה האמיתית

מתנה למנהל שעוזב

פריסות משרדיות, או בשם הפורמלי שלהן מסיבות פרידה הן בדרך כלל מסיבות הכוללות בתוכן לא מעט תכנון ו'הפקה' זו או אחרת.

לרוב, מדובר בזמן שבו משקיעים העובדים זמן לברכות, להקרנה של סרטון או מצגת אלו ואחרים וגם לכיבוד קל. ישנם אלו שהופכים את האירוע להרבה יותר גדול מהרגיל, ואף שוכרים אולם. וישנם אלו שמסתפקים בתוך המשרדים ומקצים חלק מהמשרדים לשם האירוע.

בין אם מדובר בעובדים בכירים שעוזבים, זוטרים, או מנהלים. פרידה מקולגות היא תמיד מאורע מהול בעצב ושמחה. אם זוהי פרידה לשם קידום הרי שעדיין תראו את הקולגות שלכם. אם זוהי פרידה בשל פיטורין או התפטרות, זה אכן מהול בעצב. ואם אתם חברים מאד טובים, הרי ברור שתישארו בקשר.

העבודה המשותפת הופכת את ההון האנושי לחברים ביומיום וכאלו הנכנסים לכם אל תוך השגרה, הלב והמשפחה גם במקרים מסוימים. ולכן, כאשר אנחנו חושבים על מתנה עבור אלו הנפרדים מאיתנו, חשוב שזוהי תהיה מתנה עם ערך. וישנם לא מעט מתנות כאלו.

לכל המוצרים לחצו כאן >>

מתנה למנהל שעוזב – יש איך להביע הערכה ואהבה

כיום ישנם לא מעט רעיונות למתנה למנהל שעוזב החל ממצגת יפה ומרגשת הכוללת בתוכה תמונות מתקופתו במשרד. ועד לסרטונים מצחיקים מימי גיבוש.

אחת המתנות היותר פופולריות הן הדפסה על בלוק עץ איכותי המאפשרת לבחור תמונה אחת, או מספר תמונות כקולאז'. הדפסה על עץ מאפשרת לשמר תמונות ברמת רזולוציה איכותית ולטווח שנים רבות.

זוהי מתנה מבוקשת במגוון של אירועים החל מחתונות, בת או בר מצווה, ברית או בריתה ואף ימי הולדת בין אם עגולים ובין אם רגילים. ובטח לבטח, כמתנה לקולגות שעוזבים את המשרד.

תמיד תוכלו להוסיף גם ברכה יפה, ועוד איזו מתנה אישית זו או אחרת. אם אתם מעוניינים בגודל ספציפי אפשר לגבות כסף משאר חברי המשרד ולבצע הדפסה על עץ על גודל ענק ומרשים. אך אם אתם מעוניינים בכמה מתנות, אפשר להדפיס גם על גודל קטן יותר. ולשלב בתקציב גם מתנות נוספות.

מתנות אישיות הן גם דרך נפלאה להביע הערכה, והן משתלבות נהדרת עם מתנה אישית כמו הדפסה על עץ. או הדפסה מעניינת ומרגשת על קנבס.

סיגרים איכותיים, בקבוק אלכוהול ייחודי. עט נהדרת עם חריטה, או אפילו ערכת טיפוח שאוהבים. לשילוב של מתנה אישית עם מתנה בעלת תמונה מרגשת וברכה נפלאה יש אפקט נפלא ומרגש ואלו מאפשרים ביחד את המתנה האידיאלית.

ברכות, כי אי אפשר בלעדיהן

החלק של הברכות הוא חלק בלתי נפרד מכל פרידה במשרד בין אם נפרדים ממנהל שעוזב ובין אם נפרדים מקולגות. ולכן, אפשר בהחלט להיות יצירתיים כאן ולשלב ברכות בצורה אומנותית בתוך המתנות.

בין אם אתם מקדישים זמן מיוחד לברכות ובין אם לא אתם אפשר גם תמיד לשלב אותן במתנה עצמה. אם זוהי מצגת יפה ומרגשת אפשר להכניס ברכות בין לבין התמונות. אם זהו סרטון, אפשר לצלם את הקולגות מברכים בסרטון ברכות מרגשות, מצחיקות ומעניינות ולשלב עוד אלמנטים גרפיים.

אם זוהי הדפסה על עץ או על קנבס, תוכלו לחלק לחלק אחד של תמונות קולאז' או תמונה, והחלק השני של ברכה כתובה.

כך או כך, תמיד אפשר לשלב טקסטים מעניינים ומרגשים. אם יש לכם נגיעה לכתיבה יצירתית, תוכלו לכתוב בעצמכם. ואם אתם פחות עושים זאת, תוכלו גם תמיד לדאוג לכתיבה יצירתית מקצועית ולשכור כותבים יצירתיים לשם כך.

על אותו משקל, אם אתם יצירתיים ברמה הגרפית תוכלו ליצור בעצמכם קולאז' יפה להדפסה על עץ. או לדאוג לכך שאותה מתנה למנהל שעוזב תהיה סרטון יפה גרפי שעיצבתם בעצמכם.

אם זוהי חברה עם סטודיו, הסתדרתם כמובן. אם לא, ישנן תוכנות גרפיות בתשלום סמלי שפותחות עבורכם אלמנטים גרפיים רבים כמו גם תבניות. אלו, יצרו עבורכם קולאז' מרהיב, או סרטון מצחיק. ישנן גם תוכנות חינמיות המאפשרות את האלמנטים הללו, אך בהגבלה מסוימת.

לא מעט מגדילים ראש, ושולחים חומרים אל מעצבים גרפיים. גם אם זה עולה מעט יותר, הגבייה המשרדית מאפשרת להעניק מתנה עם ערך אחר. וגם לדאוג לכך שדברים ייעשו באופן יותר מקצועי ומרגש.

אחרי הכל, לא כל יום נפרדים מקולגה או ממנהלים שעוזבים. לא משנה מהי הסיבה. כאשר אתם מארגנים פרידה מכבדת, דברים פשוט נראים אחרת.

מתנות עם ערך, הן מתנות עם אהבה

לאו דווקא כשמדובר רק בפרידות אפשר להעניק מתנות מרגשות כאלו. הטכנולוגיה והחדשנות של היום מאפשרים לנו ליהנות מיצירתיות מרובה. בין אם אנחנו יוצרים אותה בעצמנו, ובין אם אנחנו מוציאים אותה החוצה אל סטודיו גרפי. או אל כותבים מקצועיים אלו ואחרים.

כיום אפשר גם להדפיס על מגוון של חולצות, ספלים, מצעים, לחרוט על עטים. כריכות יומנים, ספרים ומחברות. ולהפוך כל מתנה ומתנה לאישית ומרגשת.

נכון שהביקוש הוא מאד גבוה על הדפסה על עץ או על קנבס אך ישנן כמובן עוד אופציות. ואפשר לשחק ולהשתעשע עם מגוון הרעיונות.

בעוד בעבר היה מאתגר למצוא מתנות, כיום המבחר הוא כה גדול בעולם המתנות בעלות הערך האישי יותר. מה שמשאפשר לכולנו להעניק באמת מתנות עם ערך של אהבה, הקדשות אישיות ויצירתיות שלא תמיד נוכל לראות בכל מקום.

5/5 - (1 vote)