מתנה יצירתית לבן זוג, רעיונות להפתיע את אהוביכם

מתנה יצירתית לבן זוג

איך בוחרים מתנה יצירתית לבן זוג ןמתנה יצירתית בכלל? בכל גיל יש רגעים שבהם אנחנו מסיימים תקופה.

מסגרת מסוימת שסיימנו כמו לימודים, צבא, מקום עבודה, טיולים ארוכים של כמה חודשים או אפילו תקופה שמסתיימת בין שני חברים טובים כי אחד מהם נאלץ לנסוע.

במצב הזה אנחנו רוצים להראות את האהבה שלנו באמצעות מתנות מקוריות שישאירו טעם של עוד ליקרים שלנו שאנחנו נפרדים מהם.

מתנות כאלו הן בדרך כלל מיוחדות מאד וגורמות להעלאת זכרונות מתוקים ממבט אחד בלבד בהן.

זה לא פשוט למצוא מתנות פרידה יצירתיות אבל אם מפעילים מעט מחשבה מחוץ לקופסא בשילוב עם האהבה שלנו, והיכרות עמוקה עם מי שאנחנו קונים עבורו את המתנה, הפרויקט הקטן הזה הופך לקסם מופלא ששני הצדדים יוצאים מאושרים ממנו.

לכל המוצרים לחצו כאן >>

כך הופכים מתנה רגילה ליצירתית

כשאנחנו חושבים על מתנות יצירתיות בין אם מדובר ברגעים בהם אנחנו בוחרים מתנה יצירתית לחברה או לכל אדם אחר, אפשר להפוך כל דבר לייחודי אם משלבים אותו עם הדבר הנכון.

לצורך העניין, זר פרחים משולב באופן קסום עם חפיסת שוקולד מיוחדת ואיכותית הופך להיות לא רק זר פרחים.

תכשיט משולב עם סבונים ריחניים, סבונים ריחניים משולבים עם חלוק אמבט או מגבת מפנקת רכה וגדולה, וישנם עוד אינספור דוגמאות.

סלסלאות פיקניק מלאות בכל טוב לארוחה רומנטית משולבות במתנה מיוחדת של הדפסת תמונות מרגשות על בלוק עץ איכותי במגוון מידות, ועד לכרטיסים להצגה רומנטית משולבים בארוחה במסעדה על גג מול נוף מרהיב.

כך בדיוק מתבטאת יצירתיות. היכולת לשלב בין משהו רגיל למשהו מיוחד נוסף ולהפוך את הרגע לקסם שמתבטא ברגשות.

יצירתיות באה מתוך רגש וכמיהה למשהו שירגש אותנו, יעשה לנו פרפרים בבטן.

מתנות ליום הולדת יצירתיות במיוחד

בין אם אתם מהאנשים שאוהבים לעשות הפקה וחגיגה מטורפת לימי ההולדת שלהם, ובין אם אתם אנשים שמעדיפים לבלות את יום ההולדת בחדר עם התריס סגור, מותר להודות שמתנות תמיד כיף לקבל.

ישנם גם אלו שמעניקים לעצמם מתנות, שזה מרגש בפני עצמו.

מתנה ליום ההולדת יכולה להיות טיול מדהים לחו"ל, כרטיסים להצגה שאם לא הייתם מקבלים אותם כמתנה לא הייתם קונים לעצמכם, תכשיט מיוחד שלא בטוח שהייתם מעזים לקנות לעצמכם ואולי, אם נקצין קצת, אפילו כרטיס מתנה לא שגרתי.

בתוך כל רשימת המתנות המרגשות, איך לא, מופיעים תמיד הזכרונות המתוקים שאנחנו יודעים שכשנסתכל עליהם בגיל מסוים נגיד תודה שידענו לתעד אותם.

לשם כך צריך באמת לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות לראות איך אפשר לשמר תמונות באופן שאינו מתפורר ולא כבד מדי כמו האלבומים של פעם.

כיום ישנם פתרונות מדהימים לשימור תמונות ובעצם הפיכתן למתנות מרגשות.

יצירת קולאז'ים מודפסים על קנבסים הנשמרים היטב.

הדפסה של תמונות בודדות על קנבסים או הדפסת תמונות על עץ איכותי במגוון גדלים, אופציה המשמרת היטב את איכות התמונה.

מעבר לכך, נותנת אפשרות ליהנות מהזכרונות המרגשים בכל פינה בבית, באופן נגיש ונוח בלי להרים ארגזי מיטה כדי להוציא אלבומים ולנקות מהם אבק.

מתנה יצירתית לבן זוג – מה אפשר לקנות למי שיש לו הכל?

את השאלה הזאת שואלות המון נשים כאשר הן חושבות על מתנה יצירתית לבן זוג שמאתגרת אותן במסע שופינג שבסופו של דבר הן עלולות לצאת עם מתנות בשביל עצמן יותר, ממה שלבן הזוג.

מה באמת קונים למי שיש לו הכל? אם מדובר באדם מעשן, תמיד אפשר לפנק במצת מיוחדת או סיגרים איכותיים, מהסוג שלעולם הוא לא היה קונה לעצמו.

אם מדובר באדם שחובב אלכוהול, ויסקי טוב או ליקר יוקרתיים לחלוטין מתאימים כאן, משולבים גם בשוקולד מריר איכותי ויש לנו מתכון מנצח.

בגדים, כרטיסי מתנה או תכשיטים, כל אלו מקסימים. אבל כשמדובר במתנות יצירתיות צריך להרגיש את הלב.

אתם תמיד יכולים לקנות מתנות מהסוג הזה אבל להוסיף מכתב, שיר שכתבתם, סיפור קצר או אפילו מילה אחת מודפסת על נייר מיוחד ומקושט.

בדרך כלל מי שיש לו הכל תמיד ישמח למתנה מרגשת שיש בה עומק והמון אהבה.

אירועים מיוחדים ומתנות יצירתיות

כל אירוע הוא אירוע מיוחד, כמו שלכל אדם יש יופי מיוחד.

לכן זה רק הגיוני שלאירועים מיוחדים נרצה להביא מתנות שישארו עם החוגגים שנים רבות.

אפילו מתנה יצירתית למפקדת יכולה להיות יצירתית אם חושבים נכון ומשלבים בה אווירה שמתאימה לסיטואציה, לחברות, או לקשר המיוחד שנרקם ביניכם.

אין ספק שיש אתגרים רבים כאשר מדובר במתנות מהסוג הזה, מתנה יצירתית לגבר יכולה להיות פרויקט של ימים שבהם מחפשים מה אפשר לקנות לגבר שיתאים לרמת האדרנלין, לריגוש, לאהבה לחיים ולאקסטרים שבאוויר.

חשוב לזכור שגם לרגש יש אקסטרים משלו.

כך שמתנה מרגשת כמו תמונות שמזכירות רגעים מרהיבים יכולות לתרום לאווירה היצירתית.

ימי נישואין, איך חושבים מחוץ לקופסא?

כשמדובר ברומנטיקה היצירתיות שלנו מרקיעה שחקים.

אנחנו מסוגלים לאלתר ארוחה סופר רומנטית ומרגשת, מקושטת ממש כמו בסרטים אפילו במדשאה מתחת לבניין ולא אכפת לנו שכל העולם יראה וידע שאנחנו מאוהבים.

הרומנטיקה הזאת לחלוטין מתאימה גם למתנה יצירתית ליום נישואין שמביאה עמה שלל של רעיונות מדהימים למתנות החל מתמונות מרגשות מודפסות על חומרים איכותיים כמו עץ או קנבס ועד לתכשיט שמזכיר את הטבעת הראשונה שקניתם אחד לשניה.

5/5 - (2 votes)