כל מה שחשוב לדעת שמזמינים אינסטבלוק

רעיון למתנה ליום האהבה

הרבה אנשים מייגעים את מוחם במשך זמן רב מהי המתנה המושלמת ביותר שאפשר להביא למי שהם אוהבים. אין ספק שמציאת מתנה מקורית ושימושית היא לעיתים משימה בלתי אפשרית, אשר דורשת להסתובב הרבה מאוד בחנויות ולייגע את המוח במחשבה מה אפשר לקנות. עם זאת, ישנם דברים מסוימים שכולם ישמחו לקבל שיכולים להיות פתרון מעולה עבור מתנה לכל מטרה. אחד הדברים הללו הוא האינסטבלוק – תמונה המודפסת על גבי בלוק עץ שאיתה אפשר לקשט את הבית. 

מי מבצע הדפסת תמונות על גבי בלוק עץ?

הדפסת תמונות על עץ מתבצעת על ידי חברות המתמחות בהדפסה על גבי חומרים מיוחדים. כדאי מאוד לבחור דווקא בחברה אשר מדפיסה את התמונה ישירות על גבי העץ ולא במקום שמדביק את התמונה על גבי העץ. במקומות כאלה משתמשים עם מדפסות מתקדמות אשר מאפשרות את הדפסת התמונה בצורה איכותית וחדה על גבי העץ אשר נשארת במצב טוב במשך שנים רבות. בנוסף, בהדפסה ישירה על גבי עץ ניתן לראות את החריצים הייחודים לטקסטורה של העץ, מה שהופך את הבלוק למעוצב ומיוחד ומוסיף לצופה תחושה של גולמיות וטבע.

מה עוד חשוב לדעת לפני הזמנת אינסטבלוק?

במקומות רבים שבהם רוצים לחסוך בעלויות משתמשים עם חומרי גלם לא איכותיים ובסוג עץ לא מספיק איכותי. במקרים שכאלה בלוק העץ לא יראה מושלם ולא יחזיק מעמד לאורך שנים רבות. על כן, כדאי מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברה המדפיסה את בלוק העץ עם חומרי הגלם הטובים ביותר ועם עץ איכותי כך שבלוק העץ עם התמונה יישאר במצב טוב לאורך זמן רב. עוד כדאי לדעת שהדפסה של בלוק עץ יכולה להתבצע במגוון רחב של צורות וגדלים. למרות שמקובל לחשוב שבלוק עץ הוא בצורת ריבוע או מלבן, ניתן לייצר בהזמנה אישית בלוק עץ בצורת לב, מעוין, כוכב, חמסה ועוד צורות רבות שהופכות את המתנה למיוחדת אף יותר. חשוב לזכור שאיכות התמונה שעל גבי הבלוק היא בסופו של דבר גם תוצאה של איכות התמונה שאתם שולחים וחשוב להקפיד על שליחת תמונה איכותית וברורה שתודפס בצורה איכותית על גבי הבלוק.

למי כדאי לקנות בלוק עץ עם תמונה מודפסת?

בלוק עץ עם תמונה מודפסת יכול להיות המתנה המושלמת עבור כל אחד. בין אם מדובר על מתנה לבן או בת הזוג ליום הנישואין או ליום ההולדת, מתנה לאבא או לאמא, מתנה לחברה או ידידה ואפילו מתנה לעובדים לחג – כולם ישמחו לקבל בלוק עץ עם תמונה מודפסת שיוכלו לשים בסלון או היכן שירצו. מניסיון, מתנה כזאת שבה יש גם תמונה של מקבל המתנה היא מתנה אישית אשר מרגשת את כל מי שמקבל אותה.

היכן כדאי להדפיס אינסטבלוק?

כפי שכבר כתבנו, ישנם לא מעט מקומות שבהם אפשר לבצע הדפסת תמונות על עץ אך גם אם תבחרו באותו גודל של בלוק ובאותה תמונה בדיוק, בכל מקום תצא תוצאה שונה. על כן, כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית ובעלת ידע וניסיון רב בתחום כמו חברת בלוקסי, אשר חרטה על דגלה להעניק ללקוחות את בלוק העץ האיכותי ביותר ואת השירות המקצועי והזמין ביותר. אם אתם רוצים להזמין מתנה מושלמת באיכות הטובה ביותר, בלוקסי היא הכתובת עבורכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לממשק המשתמש הידידותי של בלוקסי, לבחור את התמונה (או התמונות) שאתם רוצים להדפיס על גבי הבלוק, לבחור את הגודל ואת הצורה, והמוצר יישלח אליכם בסיום העבודה בתוך ארבעה ימי עסקים.

5/5 - (1 vote)